مقالات تجهیزات آرایشگاهی

تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه

tajhizat arayeshgah

برای راه اندازی یک آرایشگاه به وسایل و تجهیزات زیادی نیاز است که انتخاب وسایل و لوازم آرایشگاه باید با باکیفیت بالا همراه باشد زیرا کیفیت وسایل ماندگاری آن را تضمین می کند و در صورت استفاده ی مداوم آسیب نمی بیند و رضایت مشتری را به همراه دارد.

نکته ایی که در مورد وسایل و تجهیزات آرایشگاهی باید رعایت شود استفاده از وسایلی است که کار کردن با آن ها راحت باشد.

یک آرایشگاه از بخش های مختلفی تشکیل شده است مانند :

  • مبلمان و اثاثیه آرایشگاه
  •  وسایل مورد نیاز برای رنگ مو
  • وسایل مانیکور و پدیکور
  • اتاق استراحت
  • لوازم کوتاهی
  • تجهیزات رنگ مو
  • آرایش مو
  • آرایش صورت

مبلمان و اثاثیه آرایشگاه

انتخاب مبلمان و اثاثیه مناسب از تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه است که اهمیت زیادی دارد زیرا انتخاب درست و مناسب با رنگ بندی صحیح در زیبایی و دکوراسیون آرایشگاه تاثیر گذار است.

صندلی اصلاح که در گروه مبلمان و اثاثیه آرایشگاه قرار دارد و همان طور که می دانیم قسمت اعظم سالن های آرایشی را خدمات اصلاح و آرایش تشکیل می دهد و لازم است انتخاب ما طبق استاندار ها باشد از این رو ما به شما صندلی اصلاح را پیشنهاد می کنیم که توسط گروه ما طراحی و اجرا شده و براساس استانداردهای لازم ساخته شده است.

انتخاب مبلمانی که قرار است در فضای آرایشگاه گذاشته شود باید مقرون به صرفه باشد و با کل دکوراسیون آرایشگاه هم خوانی خوبی داشته باشد

از دیگر وسایل می توان به آینه اشاره کردکه اصولا برای آرایشگاه از آینه هایی بلند و بزرگ استفاده می شود که البته انتخاب آینه به دکوراسیون و سلیقه ی افراد بستگی دارد.

از دیگر وسایل برای این بخش می توان به استیشن آرایشگاه، پادری و کفپوش اشاره کرد.

صندلی اصلاح اصفهان|مشاهیر صنعت

وسایل مورد نیاز برای قسمت رنگ مو

این قسمت از آرایشگاه طیف وسیعی از لوازم را در بر می گیرد که شامل سینک سرشور است که مدل های متنوعی از سینک سرشور در بازار وجود دارد.

از مهم ترین وسیله ای که برای این قسمت وجود دارد سرشور آرایشگاهی است که می توانید با خرید سرشور آرایشگاه از کیفیت و دوام آن اطمینان داشته باشید. سر شور آرایشگاهی باید راحت باشد و به گردن و قسمت های  دیگر بدن در حین استفاده آسیبی نرساند.

سشوار ایستاده و قفسه برای چیدمان رنگ مو از مجموعه وسایلی هستند که برای قسمت رنگ موی آرایشگاه به کار می رود.

وسایل  مورد نیاز برای قسمت مانیکور و پدیکور

یکی از بخش های هر آرایشگاه که طرفداران زیادی هم دارد قسمت مانیکور و پدیکور آرایشگاه است که به تجهیزات و وسایل زیادی هم نیاز دارد که عبارتند از میز مانیکور، صندلی متخصص مانیکور، صندلی مشتری، صندلی استول پدیکور، ترولی، چرخ دستی پدیکور.

چون ناخن کار قرار است ساعت های طولانی را بر روی صندلی بشیند لازم است صندلی طبق استانداردهای لازم انتخاب شود تا به بدن آسیب و صدمه ایی نرساند.

صندلی اصلاح اصفهان|مشاهیر صنعت

 

وسایل مورد نیاز برای اتاق استراحت

اتاق استراحت باید طوری باشد که شرایط رفاهی مشتری را فراهم کند بنابراین بهتر است برای این قسمت از مبلمان راحت و میز مناسب استفاده شود.

وسایل مورد نیاز برای آرایش صورت و مو

که این قسمت شامل انواع قیچی ها، پیش بند ها، لوازم آرایشی، صندلی میکاپ و … است و لوازم زیادی را دربر می گیرد.

انتخاب وسایلی با کیفیت عالی و مرغوب در متمایز کردن شما از دیگران بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.